top of page

peterwillsher Group

Public·281 members

Tiesitkö, että GGBET-vedonvälittäjällä Suomessa on lisälisenssejä?

Rehellisesti sanottuna en viime aikoihin asti kiinnittänyt lainkaan huomiota vedonvälittäjien lisenssien määrään — ajattelin, että jos alusta toimii ja maksaa voitot, niin sehän riittää. Mutta hiljattain aloin suhtautua vakavammin alustan valintaan ja päätin lukea tarkemmin GGBETistä. Ja tässä yllättävä asia — useimmilla Suomen vedonvälittäjillä, jos on edes yksi lisenssi, se on jo hyvä juttu, kunhan sellainen ylipäätään on olemassa. Mutta osoitteessa https://ggbett-finland.com huomasin, että niitä on peräti kolme. Pääasiallinen Curaçao on jo standardi, mutta sen lisäksi siellä on vielä Ukrainan lisenssi ja brittiläinen lisenssi, jonka on myöntänyt Rednines Gaming Ltd -yhtiölle. Brittiläinen lisenssi on ylipäätään yksi maailman tiukimmista — sen saaminen ei ole helppoa, ja se todella kertoo alustan vakavuudesta. Olen asunut Suomessa jo pari vuotta, ja koko tämän ajan olen pelannut nimenomaan GGBETissä — ja nyt käy ilmi, että lisenssipohja on siellä paljon vankempi kuin luulin. Mitä alustoja te tiedätte, joilla on yhtä monta lisenssiä — onko GGBET ylipäätään erikoistapaus tässä suhteessa?

8 Views
Burton_11
06. Juli

En myöskään ole kuullut, että monella alustalla olisi heti kolme lisenssiä — yleensä on vain yksi Curaçaon lisenssi ja siihen se jää. Brittiläinen lisenssi on todella vakavasti otettava asia, siellä operaattoreiden vaatimukset ovat erittäin tiukat ja tarkastukset säännöllisiä. Mielenkiintoista, että olet ollut GGBETissä jo pari vuotta ja saat tästä tietää vasta nyt — minäkin olen pelannut siellä pitkään, mutta en ole koskaan erityisemmin kaivanut tietoa lisensseistä. Yleisesti ottaen kolme lisenssiä on harvinaista, olen samaa mieltä siitä, että tämä kertoo alustan luotettavuudesta. Osaan nyt kertoa tämän, kun kaverit kysyvät, miksi juuri GGBET.

Members

© 2013 Willsher Music. No musicians were harmed during the making of this website.

• w-facebook
  • w-tbird
  • w-youtube
bottom of page